▪️کی میتونیم بگیم «راضی نیستم»؟
▪️کی میتونیم بگیم «راضی نیستم»؟
ما هم برای دیندارکردن بچههامون، خونوادهمون، جامعهمون، فرقی نمیکنه! همه بچههای ماند دیگه! دایرههاش کوچیکتره! باید دغدغه و نیت خوب داشته باشیم، هم چیِ خوب؟ روش خوب داشته باشیم! روش رو از کجا میفهمیم؟ از شعور! از عقل! از یادگرفتن!
درود و سلام خدا بر اون مردی که، درود و سلام خدا بر اون مرد شیعهای که در؟کارتربیت دینی توی خونه، اونقدر اوسّا باشه، اینقدر یه تکه شعور و فهم باشه، بیست سال، سی سال، چهل سال زندگی کرده باشه، هیچ کس ازش این کلمه رو نشنوه: «راضی نیستم»!
هرگاه دیدید منِ آقا دائم میگم: «راضی نیستم»، نشوندهندۀ ضعفهامه! خدا بهمن ولایت داد! خُب؟ دو: بعدم فرمود: «دائم خرجش کن»؟
«راضی نیستم» عزیزان میدونید مال کِیه؟ مال آآآآآآآآآآآآخرین راه! اووووووه! اصلاً پیش نمیاد!
▪️گزیدهای از شب هفتم محرّم ۱۴۴۷▪️
#محرم#دهه_اول#سخنرانی#زیارت_عاشورا
#کربلا#عاشورا#عزاداری#دین#فرزند#راضی_نیستم
#مشکی#روضه#بین_الحرمین#لبیک#امام_حسین
#دکتر_علیرضا_هزار#موسسه_راز_نگاه_آفتابگردان
#imam_hosein#karbala#muharram#arbaeen
