در حال بارگذاری
دانلود اپلیکیشن

طرفه اول

طرفه اول

.
📌 تو زندگی، اهل حسد نباید باشیم.
پایین‌کشیدن یه آدمی که یه نعمتی داره و ازبین‌بردن اون نعمتی که اون آدمه داره، این می‌شه حسد. غبطه، بالا‌کشیدن خودمه و نزدیک‌کردن خودم به اون نعمتی که اون فرد داره... دوست دارم چیزی که او دارد و من ندارم را داشته باشم، متد رسیدنش فرق می‌کنه: یکی رو ذبحِش می‌کنم، تو سرش می‌زنم که او بیاد پایین بشه شبیه من؛ یه بار خودمو می‌برم بالا، بشم شبیه او...
دربین تمام این غبطه‌خوردن‌ها هیچ غبطه‌ای مثل این غبطه‌ای که من بهت می‌گم، نیست!...
چقدر داره! از چی؟ از صدقات.
چقدر او موفقه به انجام کار معروف!
به چه کسی باید غبطه خورد؟ به آن کسی باید غبطه خورد که ترازوی صدقات او سنگین است.

🌻🌻🌻
@aftabgardan.site

#موسسه_راز_نگاه_آفتابگردان
#دکتر_علیرضا_هزار
#غبطه #حسد