در حال بارگذاری
دانلود اپلیکیشن

تو عیسایی؟

تو عیسایی؟

📌ما تو کربلا یه آدمی داریم که این عزیز، تقریباً طبق نقل تاریخی، هفده روز قبل کربلا به سیدالشهداء- علیه السلام- ملحق شد.
...این آدم، آدمیه که تو زیارت ناحیه، امام زمان- علیه السلام- به او سلام می‌ده!...
آقا سیدالشهداء- علیه السلام- تو مسیر مکه به‌سمت حائر که تشریف می‌آورد، یه جاهایی که اتراق می‌کردن...، حضرت می‌رفت اطراف و می‌چرخید... هادیه! به‌تعبیری آدمی که باید پیش حسین بن علی- علیه السلام- باشه رو آقا می‌ره، پیداش می‌کنه، میاردش...
آقا فرمود که: «وَهَب کجا رفته؟». گفتن که: «مشکل آب داشتیم. رفت آب پیدا کنه این ور اون ور».
یه عصایی، چوبی دست سیدالشهداء- علیه السلام- بود. آقا زد به زمین، آب جوشید. این خانم گفت: «أًأَنتَ مَسیحُ؟ تو عیسایی؟».
گفت: «لا! بَل أَنا إِبنُ فاطِمَةَ الزَّهراءَ! من پسر فاطمه‌ام!».
دقایقی گذشت. وهب با مامانش با خانومش اومدن خدمت سیدالشهداء- سلام الله علیه.
اومدن، اومدن، موندن... تا صبح عاشورا.
صبح عاشورا جزو اولین کسانی‌ست که رفته میدان.
زد به دل میدان و جنگی کرد و سر مبارکش رو از تن جدا کردن، انداختن سمت مامان وهب.
مادر وهب بلند کرد سر بچه‌ش رو، بوسید، پرت کرد، گفت: «أَللّهُمَّ وَ تَقَبَّل مِنَّا هذا القُربانَ!».
 

💢برای دیدن ویدئوی کامل این جلسه به کانال آپارات مؤسسۀ راز نگاه آفتابگردان، شب پنجم محرم ۱۴۴۶ مراجعه فرمایید.

@aftabgardan.site

#موسسه_راز_نگاه_آفتابگردان #دکتر_علیرضا_هزار #سیدالشهدا #وهب #نماز