تناقض داره!
.
📌مگر در قرآن و کلمات اهلبیت- علیهم السلام- نیامده است که «إِنَّ الصَّلاةَ تَنهی عَن الفَحشاءِ وَ المُنکَرِ»: نماز، آدم رو از بدی دور میکنه؟
خُب پس من که میبینم إِلی ما شاءَ الله، مردم نماز میخونن؛ فحشا و منکَرم انجام میدن! اینکه با هم تناقض داره که!
آقای طباطبایی جواب خیلی لذیذی داده بود، فرموده بود که: «ببین! اونی که تو میگی، نمازخوندنه؛ اونی که خدا اَزَمون خواسته بود، نمازخوندن نبود...؛ اقامۀ نماز بود...».
«مُقیمینَ الصَّلاة» قرار بود باشیم؛ نه «قارِئینَ الصَّلاة»!
اقامۀ صلاة یعنی چی؟ یعنی اون نمازی که ازش تکبر میره بیرون و تواضع میاد تو و بندگیِ خدا همراهشه...، تو تمام ساحات زندگیم باشه.
این نماز، بله! «تَنهی عَن الفَحشاءِ وَ المُنکَرِ».
💢برای دیدن ویدئوی کامل این جلسه به کانال آپارات مؤسسۀ راز نگاه آفتابگردان، شب چهارم محرّم ۱۴۴۶ مراجعه فرمایید.
@aftabgardan.site
#موسسه_راز_نگاه_آفتابگردان #دکتر_علیرضا_هزار #نماز #قرآن #اقامه
