در حال بارگذاری
دانلود اپلیکیشن

⁨ کاش در کربلا بودم!

⁨ کاش در کربلا بودم!

⁨ کاش در کربلا بودم!
با جانم، با تمام وجودم، با خانواده‌ام و با فرزندانم
به ندای «هَل مِن ناصِر» تو لبَّیک می‌گفتم!
ای حسین!
به حرمت فضیلت‌های
«قُل هُوَ اللهُ أَحَد» سوگند
که ای مولایم! با اهل‌وعیالم فدایت می‌شدم!
ای کاش شمر بر سینه‌ام می‌نشست
و مادرم مرا می‌دید درحالی که سَری بدون تَن بودم!
قربانیِ راهت ای فرزند زهرا! 
در خاندان ما رسم است
اگر شمر هم بر سینه‌مان بنشیند،
یاد تو تا ابد در جان ما زنده می‌مانَد...

#اربعین#۱۴۴۷#کربلا#مشایه#لبیک
#یا_حسین#مظلوم#غریب#خیمه
#موسسه_راز_نگاه_آفتابگردان 
#arbaeen#muharram#iraq#imam_hosein⁩