آبرو داری می کنی؟
.
📌یه جمله تا آخر عمرت من این رو ازت میخوام
این رو روی قلبت حک کن بهعنوان توقعی که منِ علی- علیه السلام- منِ حسین- علیه السلام- و منِ خدا و منِ دین از تو دارم:
زینت ما باشید!
مایهٔ ننگ ما نباشید!
آبروی ما رو نبرید!
آقا یعنی من یه جایگاهی دارم که میتونم زینت شما باشم؛
من یه جایگاهی دارم که میتونم آبروی شما رو ببرم؛
بله!
چرا؟
چون به ما منتسَبی!
💢برای دیدن ویدئوی کامل این جلسه به کانال آپارات مؤسسۀ راز نگاه آفتابگردان، شب نهم محرّم ۱۴۴۶ مراجعه فرمایید.
@aftabgardan.site
#موسسه_راز_نگاه_آفتابگردان #دکتر_علیرضا_هزار #خدا #امام_حسین #دین
