قسمت بود یا نبود؟
.
📌«قسمت» یه واژهایست که یه جاهل استفاده میکنه، عالَم رو نمیشناسه.
من عالَم رو نمیشناسم؛ چون عالَم رو نمیشناسم، به عالَم یه لِیبِلی میزنم، میگم: «قسمت ما این بود دیگه! حالا تا قسمت، چی باشه!».
میشه بگید قسمت چیه؟ قسمت، کجای عالَمه؟...
این قسمت به کی بنده؟
به خدا بنده؟...
اصلاً قسمت یعنی چی؟...
قسمت ببینید یه جور فرارِ از مسئولیته.
💢برای دیدن ویدئوی کامل این جلسه به کانال آپارات مؤسسۀ راز نگاه آفتابگردان، شب پنجم محرّم ۱۴۴۶ مراجعه فرمایید.
@aftabgardan.site
#موسسه_راز_نگاه_آفتابگردان #دکتر_علیرضا_هزار #محرم #قسمت #مسئولیت
